HERBALIFE PRODUCTEN BESTELLEN - LEVERING TAXIPOST 24H IN HEEL BELGIE !
 
 

 Herbalife home index

Klanten Login:
Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Nog geen login?
Registreer hier!

 Herbalife

online bestellen Herbalife-webwinkel

 

 Herbalife afslanken

 Herbalife evenwichtig ontbijt

 Herbalife aankomen

 Energie/vitaliteit

Herbalife24

 Tussendoortjes

 Supplementen

 

 Huidverzorging

 Skin Activator

 Aloe Vera

 Sinaasappelhuid

 Parfums

 

 In de kijker

 Online BMI berekenen

 Succesverhalen

 

 Bijverdienen met Herbalife

 
Blijf op de hoogte!
Schrijf U hier in voor
onze NIEUWSBRIEF
Email
Voornaam
 
 

 Voeding

 Tips

 Veel gestelde vragen

 Shake recepten

 Maaltijdplan

 

 Wie ben ik?

 Contact

 

 Nuttige Links

 Algemene voorwaarden

 Disclaimer

 Privacy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MAALTIJDPLAN

 

Hoe maak ik een shake?

 
Stap 1
Neem 250 ml sojamelk of ongezoet fruitsap.
 
Stap 2
Neem twee opgehoopte soeplepels van de Formule 1 voedingsshake. Voeg, indien van toepassing, de nodige proteïne toe!
 
Stap 3

Shake! Gebruik een staafmixer of blender ( indien u er fruit aan toevoegt ) Of gebruik de shakebeker die goed afgesloten is. En daarna, ga rustig zitten, neem er de tijd voor en geniet !

Zo maakt u de perfecte shake: het is erg belangrijk dat u de shake op de juiste manier klaarmaakt. Gebruik zoveel mogelijk vetarme, vetvrije of ‘light’ producten. Maak uw shake zo lekker mogelijk, dan geniet u meer van uw gezonde nieuwe lifestyle. U kunt de shake wel gedeeltelijk met water aanlengen maar alleen in water raden wij af. De shake behoudt dan zijn voedingswaarde.

Vergeet niet 1 ½ tot 2 liter water per dag te drinken om o.a. het lichaam de kans te geven de afvalstoffen af te voeren!

 

Voorbeeld van een dagelijks maaltijdplan:

 

Ontbijt:

 een heerlijke shake

Begin de dag met een heerlijke shake, maak uw keuze uit zes lekkere smaken. Maak hem op maat met fruit en vergeet ook uw essentiële vitaminen, mineralen en vezels niet. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd, eventueel één met Thermojetics Kruidendrank.

 
Halverwege de ochtend:
 
Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteïne reep, sojanootjes. Denkt u ook aan fruit en rauwkost! Drink een groot glas water! Eventueel met de Thermojetics Kruidendrank
 
Lunch:
 

Voorbeeld lunch

Maak nog zo'n lekkere romige shake. Voor resultaten op lange termijn, vergeet ook niet aan uw voedingssupplementen te denken en maak uw shake op maat, net als bij het ontbijt. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd, eventueel één met Thermojetics Kruidendrank.

 
Halverwege de middag:
 
Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteïne reep. Denkt u ook aan fruit en rauwkost! Drink een groot glas water! Eventueel met Thermojetics Kruidendrank
 
Avondmaaltijd:
 

 

Voorbeeld avondmaal

Geniet van uw avondmaaltijd en kies voor vetarme voedingsmiddelen zoals vlees, kip, vis, kalkoen, ei of tofu, die rijk aan proteïne zijn, en denk vooral aan kleurrijke groenten. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd!

Geef uw bord kleur. Het samenstellen van een kleurrijke maaltijd.

Kleurrijke vruchten en groenten vormen de basis van ons dagelijks menu. 
Rijk aan vitaminen en mineralen, zij helpen uw lichaam in goede conditie te houden. Herbalife maakt het u gemakkelijk om de “juiste” vruchten en groenten te kiezen voor uw maaltijdplan. Voor dat doel hebben we ze ingedeeld in zeven unieke kleurgroepen. Elke groep levert u zeer belangrijke, maar verschillende plantaardige voedingsstoffen, die ons lichaam beter laten functioneren. Eet producten uit alle kleurgroepen zodat u van alle voordelen profiteert.

Alleen maar meer fruit en groenten eten is niet genoeg: het moeten ook de “juiste”vruchten en groenten zijn. Zetmeelrijke groenten, zoals erwten of linzen ( 200 tot 250 calorieën per kop ) zijn gezond, maar bevatten meer calorieën dan groene groenten. 

Als u meer wilt eten om uw honger te stillen, kies dan voor groene groenten. 
Zo zijn spinazie en asperges een betere keus dan maïs en erwtjes. 250g spinazie aangevuld met 100g tomatensaus bevatten slechts ongeveer 90 calorieën, 
maar u krijgt er wel de voedingsstoffen van twee kleurgroepen van.

 
 

Doe ook dagelijks 20 à 30min. aan beweging! Dit voor een betere bloeddoorstroming, soepele gewrichten…..en ontspanning. Wandelen, fietsen, zwemmen...

 
Voor meer informatie over afslanken, aankomen,…
 

VRIJBLIJVEND ADVIES >>>
U kan ons ook bellen of e-mailen
 

UW WELZIJN - ANJA AERTS

 
Onafhankelijk Herbalife Distributeur

Wolfsdonksteenweg 22

3201  Langdorp, België

Tel:  013 – 661967   /     0477 - 977383 

Rekeningnr. :
IBAN: BE08 7350 3626 1113
BIC: KREDBEBB  
BTW 0886 496 064

info@uwwelzijn.be

 
Top
   
   

© Copyright Uw Welzijn | Onafhankelijk Herbalife Distributeur  | Alle rechten voorbehouden